עשרות ערכות ברנשילד חולקו למתנדבי 'צוות הצלה'

    צבי הדס No Comments on עשרות ערכות ברנשילד חולקו למתנדבי 'צוות הצלה'

    עשרות ערכות לטיפול בכוויות חולקו בימים האחרונים לצוותי הרפואה הדחופה בארגון 'צוות הצלה' הפועל בשת"פ עם מד"א

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות ערכות לטיפול בכוויות חולקו בימים האחרונים לצוותי הרפואה הדחופה בארגון  'צוות הצלה' הפועל בשת"פ עם מד"א.

    הצורך בהכנת ערכה שכזו עלה מהשטח, לאחר ריבוי מקרי חירום של כוויות אליהם הוזנקו הצוותים.

    עד כה היה ברשותו של כל כונן חירום תחבושות ותרסיס לטיפול בכוויות כחלק מהערכה הכוללת של ציוד ההחייאה, דבר שהקשה על הנגישות לציוד הנדרש בעת חירום.

    הכל החל ביוזמה מבורכת של אדם יקר שנעזר בפעילות הכוננים ונחשף לעשייתם שלא על מנת לקבל פרס, וכאות הכרת הטוב פנה לארגון בבקשה לתרום סכום מכובד לצורך בניית ערכה ייחודית לטיפול בכוויות אותה בכוונתו להעניק למתנדבים.

    לאחר שבחנו בעלי התפקידים בארגון מגוון אופציות, החליטו על מארז איכותי וחזק שעונה על הצרכים, ומכאן היתה הדרך קצרה לרכישת כמות גדולה של ברנשילד והכנת ערכה מושלמת.

    בתקופה האחרונה הוזנקו מתנדבי 'צוות הצלה' המשמשים גם ככונני מד"א, למספר אירועים בהם נפגעו ילדים ומבוגרים ממים חמים, שמן שנשפך מסיר רותח, פגיעות ממים של רדיאטור ועוד.

    הבולט ביניהם היה לפני מספר שבועות, כאשר כוננים הוזנקו לשני בני אדם שעסקו בעבודת איטום בזפת בבניין שנמצא בשיפוץ ברח' נהר הירדן בבית שמש. מסיבה לא ברורה התנתק צינור ההזנה ממיכל הגז בו השתמשו, דבר שגרם לפיצוץ ופציעתם של שני הפועלים. עם הגעתם של כונני 'צוות הצלה', נמצאו השניים כשהם עם כוויות משמעותיות בפלג גופם העליון כשהם גונחים וזועקים לעזרה. אודות לתחבושות הברנשילד שהונחו על שטחי הכוויות הנרחבים, הוקל כאבם משמעותית ובכך אף נמנע התפתחות של זיהום וצלקות.



    0 תגובות